طراحی و آنالیز سیستم ردیابی اتوماتیک مسیر خودروی راهنما با بهره گیری از روش بهینهLQR به عنوان یک روند بهینه فیدبک حالت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و آنالیز سیستم ردیابی اتوماتیک مسیر خودروی راهنما با بهره گیری از روش بهینهLQR به عنوان یک روند بهینه فیدبک حالت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و آنالیز سیستم ردیابی اتوماتیک مسیر خودروی راهنما با بهره گیری از روش بهینهLQR به عنوان یک روند بهینه فیدبک حالت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و آنالیز سیستم ردیابی اتوماتیک مسیر خودروی راهنما با بهره گیری از روش بهینهLQR به عنوان یک روند بهینه فیدبک حالت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و آنالیز سیستم ردیابی اتوماتیک مسیر خودروی راهنما با بهره گیری از روش بهینهLQR به عنوان یک روند بهینه فیدبک حالت :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
افزایش روز افزون تعداد اتومبیلها و وسایل نقلیه، جامعه مهندسی را برآن داشته تا در جهت هوشمندسازی سیستم حمل ونقل تحقیق و مطالعه نمایند. در هوشمندسازی حملونقل، جنبه های مختلفی از جمله سفر امن تر،کاهش زمان عبور و مرور و رانندگی بدون نقص و درعین حال جلوگیری از ازدحام مورد بررسی قرار می گیرد. روشهای بهینه و غیربهینه متفاوتی برای کنترل یک سیستم وجود دارند. در این مقاله سعی شده تا با بهره گیری از روش کنترلی بهینه LQR و بهینه سازی تابعهدف و اعمال فیدبک حالت بهینه، فاصله طولی بین دو اتومبیل راهنما ۱ و پیرو ۲ را به میزان موردنظر ثابتنگه داشت در شرایطی که هیچ برخوردی رخ ندهد و مسافران نیز تغییرات آنی شدیدی در حین کنترل اتومبیل احساس نکنند. همچنین روش غیربهینه جایابی قطب نیز به سیستم اعمال گشته و در نهایت با بررسی و مقایسه پاسخ سیستم و تابع هزینه این دو روش با یکدیگر، برتری روش های بهینه نسبت به غیربهینه نتیجهگیری میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.