ارزیابی ادراک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی: مطالعه موردی پردیس رسالت زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی ادراک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی: مطالعه موردی پردیس رسالت زاهدان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی ادراک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی: مطالعه موردی پردیس رسالت زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی ادراک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی: مطالعه موردی پردیس رسالت زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی ادراک دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی: مطالعه موردی پردیس رسالت زاهدان :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف ارزیابی ادراک دانشجویان پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان از محیط آموزشی انجام گرفته است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل در پردیس رسالت دانشگاه فرهنگیان زاهدان در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه ۵۶ سوالی تهیه شده توسط شیرازی و همکاران (۱۳۹۳ (در ۶ حوزه بامقیاس ۵ درجه ای لیکرت می باشد که روایی و پایایی آن برای پژوهش حاضر مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان می دهد .نتایج تحلیل عاملی نشان داد که دانشجویان به ۶ مورد از ۵۶ عبارت مربوط به مولفه های محیط آموزشی نمره ی پایین تر از ۳ داده اند. نتایج حاصل از t تک نمونه ای ۶ حوزه مورد بررسی محیط آموزشی حاکی از آن است که به جز مولفه جو کلی دانشگاه (۹۳/۲= M (میانگین سایر مولفه ها در مرز (حد متوسط طیف) قرار دارند و به نظر می رسد کیفیت محیط آموزشی دانشگاه فرهنگیان در حد متوسط است. نتایج حاصل از تحلیل واریانس یک راهه نشان داد که بین رشته های مختلف تحصیلی در زمینه محیط آموزشی، تفاوت معناداری وجود ندارد (۷۱۹/۱=F ؛ ۰۶۸/۰=Sig. (
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.