بررسی روش های بهبود بهره وری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش های بهبود بهره وری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش های بهبود بهره وری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش های بهبود بهره وری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش های بهبود بهره وری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در فضای رقابتی شدید کسب و کار کنونی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از عوامل کلیدی موفقیت برای ادامه حیات در فضای رقابتیبرای هر سازمان است. CRM یک استراتژی برای تمام کسب و کارهاست که شامل تمام فرایندهای، شناسایی، جذب، توسعه و حفظ مشتریان است. اجرای CRM در هر سازمان نتایجی عالی مانند بهبود خدمات به مشتریان، افزایش سطح رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان، کاهش هزینه ها، بالابردن سودآوری سازمان و شناسایی مشتریان کلیدی را به همراه دارد. امروزه برای استفاده از اطلاعات ثبت شده مشتریان در بهبود عملکرد CRM نیاز به ابزار کشف دانش داریم که داده کاوی با توانایی بالا در تحلیل و کشف دانش باعث بهبود در بهره وری CRM می شودو امکان تعیین ارزش مشتریان، پیش بینی رفتار آینده مشتریان و تصمیم گیری آگاهانه در مورد مشتریان را برای سازمان فراهم می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.