بررسی و شناسایی عوامل موثر محیطی فروشگاه خرده فروشی بر رفتار خریدار (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناسایی عوامل موثر محیطی فروشگاه خرده فروشی بر رفتار خریدار (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناسایی عوامل موثر محیطی فروشگاه خرده فروشی بر رفتار خریدار (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناسایی عوامل موثر محیطی فروشگاه خرده فروشی بر رفتار خریدار (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناسایی عوامل موثر محیطی فروشگاه خرده فروشی بر رفتار خریدار (مطالعه موردی: فروشگاه های پوشاک مردانه) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

موضوعی که بسیاری از محققان و مدیران بازاریابی را بر آن داشته که بیش از پیش به پاسخ های رفتاری مشتری در داخل فروشگاه ها بپردازند. اینموضوع مهم اصول طراحی، چیدمان و تاثیر سایر عوامل محیطی فروشگاهی است. نحوه طراحی و چیدمان قفسه ها و ویترین ها، نورپردازی،موسیقی، رنگ آمیزی و برخی عوامل محیطی دیگر در فروشگاه می تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش سطح خرید مشتریان یا وفاداری آنان نسبت بهفروشگاه داشته باشد. این مقاله قصد دارد تاثیر عوامل مذکور را بر برانگیختن احساسات و به اشتیاق آوردن مشتری به عنوان پاسخ های رفتاریخریداران بررسی کرده تا در نهایت مشخص گردد کدام عوامل روی تصمیم خرید مشتری یا بازگشت مجدد او به فروشگاه تاثیر دارد. برای این امربا استفاده از طراحی پرسشنامه و تحلیل پایایی و روایی آن در جامعه هدف شهر تهران با مناطق ۲۲ گانه، یک مدل مفهومی طراحی شده و اثرعوامل شناسایی شده بر پاسخ های رفتار مشتری با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی بررسی می شود. در نهایت با طراحی آزمون فرضیه ها، فرضیه هایآماری تحقیق طراحی می شود و آزمون های تحلیل واریانس یکطرفه (ANOVA)، میزان معناداری تحلیل های آماری در خوشه های مورد نظر رانشان میدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.