ارایه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل اثرگذاری ارزش ویژه برند بر ارزش ویژه مشتری :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری دو مفهوم مهم در پژوهش ها و تحقیقات بازاریابی بوده و با یکدیگر در تعامل هستند. مدیران ارشدبه منظور حداکثر کردن ارزش ویژه برند و ارزش ویژه مشتری و همچنین یافتن اثربخش ترین استراتژی های بازاریابی، نیازمند بررسی ارتباط میاناین دو مفهوم و نحوه تاثیر آنها بر یکدیگر می باشند. به دلیل عدم توجه کافی به ارتباط میان این دو مفهوم در این مقاله تلاش شده است تا ضمنبررسی انتقادی ادبیات موضوع در حوزه ارزش طول عمر مشتری، ارزش ویژه مشتری و ارزش ویژه برند، مدلی مفهومی با در نظر گرفتن اجزایکلیدی ارزش ویژه برند (دانش، ارتباط، احترام، تمایز) و ارزش طول عمر مشتری (اکتساب، حفظ، حاشیه سود)، برای بیان نحوه ارتباط ارزش ویژهبرند و ارزش ویژه مشتری ارایه گردد. همچنین نحوه تاثیر فعالیتهای بازاریابی بر اجزای ارزش ویژه برند و ارزش طول عمر مشتری مورد توجه قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.