اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دختران دوره متوسطه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دختران دوره متوسطه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دختران دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دختران دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی دختران دوره متوسطه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی ذهن آگاهی بر افزایش خودکارآمدی دختران مقطع متوسطه انجام شد. طرح پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی و با طرح پیش آزمون– پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران، در سال تحصیلی ۹۶- ۱۳۹۵بودند. روش نمونه گیری به صورت در دسترس انجام شد. حجم نمونه ۲۶ نفر بود که به صورت تصادفی در دو گروه گواه و آزمایشی مورد آزمون قرار گرفتند. گروه آزمایش ۸ جلسه ذهن آگاهی را دریافت کردند و هر دو گروه قبل و بعد از آزمایش با پرسشنامه خودکارآمدی شرر (۱۹۸۲) مورد آزمون، قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش تحلیل کوواریانس یک متغیری موسوم به آنکوآ استفاده شد. نتایج نشان داد که اجرای آموزش ذهن آگاهی باعث افزایش خودکارآمدی عمومی در دختران مقطع متوسطه می شود (۰۱/۰). بنابراین می توان نتیجه گرفت که آموزش ذهن آگاهی برای بالابردن خودکارآمدی می تواند موثر باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.