سنجش ارتباط بین بدبینی سازمانی و کیفیت خدمات سازمانی کارکنان و تعهد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش ارتباط بین بدبینی سازمانی و کیفیت خدمات سازمانی کارکنان و تعهد سازمانی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش ارتباط بین بدبینی سازمانی و کیفیت خدمات سازمانی کارکنان و تعهد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش ارتباط بین بدبینی سازمانی و کیفیت خدمات سازمانی کارکنان و تعهد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش ارتباط بین بدبینی سازمانی و کیفیت خدمات سازمانی کارکنان و تعهد سازمانی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

زندگی سازمانی و زندگی شخصی لازم و ملزوم یکدیگرند. کارکنان مهمترین سرمایه های سازمان هستند که نقش محوری درتحول سازمان ایفا میکنند. در گذشته فقط بر زندگی شخصی کارکنان تاکید میشد، اما امروزه بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان به یکی از مهمترین اهداف سازمان تبدیل شده است. هدف اصلی پژوهش تعیین رابطه ی میان کیفیت زندگیکاری با تعهد سازمانی و میزان بهره وری در کارکنان شرکت سایپا بود. روش پژوهش از نوع همبستگی و جامعه ی آماری شامل تمامی کارکنان) رسمی و پیمانی( شرکت سایپا به تعداد ۸۵۴ نفر بودند. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان۲۶۷ نفر محاسبه شد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با جامعه ی آماری پژوهش شدند. برای گردآوری دادهها از سه پرسشنامه ی کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و به فردی استفاده شد که پایایی آنها با استفاده ازآلفای کرونباخ به ترتیب۸۱/,۸۷/,۸۹/ بدست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.