تاثیر اینترنت و ماهواره بر هویت د ینی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه اردبیل


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اینترنت و ماهواره بر هویت د ینی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه اردبیل دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اینترنت و ماهواره بر هویت د ینی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اینترنت و ماهواره بر هویت د ینی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اینترنت و ماهواره بر هویت د ینی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه اردبیل :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

با توجه به گسترش فزا ینده استفاده از رسانه و ا ینترنت و دسترسی به جامعه اطلاعاتی ، روند جهانی شدن هویت و شخصیت افراد از ا ین منابع تاثیر می پذ یرد. ا ین مقاله ، به بررسی تاثیر ا ینترنت و ماهواره برهویت مذهبی و ملی دانش آموزان مقطع متوسطه با توجه به نقش آفرینی ا یشان در آینده کشور می پردازد . تیوری مورد استفاده کنشمتقابل نماد ین و تاثیر جامعه اطلاعاتی بر هویت بوده و روش تحقیق ، پیما یش و نمونه گیری لایه ای و تصادفی و بهره گیری از تکنیک پرسشنامه به سنجش هویت د ینی و ملی ۳۵۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دردو منطقه شهر اردبیل در سال ۹۴ می باشدکه نتا یج آن به شرح ذ یل است : هویت د ینی دختران از پسران قویتر می باشد ؛ در بعد هویت ملی تفاوت قابل ملاحظه ای بین دختران و پسران ملاحظه نشد.دانش آموزانی که از ا ینترنت وکامپیوتر در جهت مثبت) تحقیق و پژوهش( استفاده می کردند به مراتب هویت د ینی و ملی قوی تری داشتند وبرعکس افرادی که به مدت طولانی و به اهداف د یگر از فضای مجازی استفاده می نمودند ، دارای هویت د ینی و ملی پا یین بودند. دختران نسبت به پسران تاثیر پذیری بیشتری از رسانه داشتند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.