بررسی رابطه همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیت گرایی کارکنان ادراه کل تامین اجتماعی استان مازندران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیت گرایی کارکنان ادراه کل تامین اجتماعی استان مازندران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیت گرایی کارکنان ادراه کل تامین اجتماعی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیت گرایی کارکنان ادراه کل تامین اجتماعی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیت گرایی کارکنان ادراه کل تامین اجتماعی استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتباط بین همدلی و ارتباطات سازمانی با بهبود کیفیتگرایی در بین کارکنان اداره تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی؛ از لحاظ روش، توصیفی و به روش میدانی و پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری مورد بررسی کارکنان اداره تامین اجتماعی استان مازندران بوده که تعداد آنها ۹۸۰ نفر میباشد. به منظور محدود و قابل دسترس نمودن جامعه، کارکنان ادراه تامین اجتماعی غرب استان مازندران به عنوان نمونه انتخاب شده که تعداد آنها ۲۸۴ نفر بوده و به روش سرشماری مورد پرسش قرار گرفته اند. پژوهشگر دادههای مورد نیاز را از روشهای کتابخانه ای و میدانی جمع آوری نموده که با توجه به موضوع و هدف پژوهش، بخش اعظمدادهها و اطلاعات مورد نیاز جهت تجزیه و تحلیل سوالات و آزمون فرضیات، از طریق توزیع پرسشنامه حضوری در بین نمونه آماری به دست آمده است. لازم به ذکر است در جریان جمع آوری دادهها از ۳ پرسشنامه همدلی سازمانی، ارتباطات سازمانی و پرسشنامه کیفیتگرایی استفاده شده که روایی آنها از طریق نظرسنجی از خبرگان و اساتید مرتبط و پایایی آنها نیز به وسیله ضریب آلفای کرونباخ تایید شده است. مقادیر آلفای به دست آمده به ترتیب عبارتند از: ۷۹,۰ ،۸۴,۰ و ۸۲,۰ . پژوهشگر به منظور تعیین نرمال بودن دادهها از آزمون کولوموگروف – اسمیرنوف، جهت رتبه بندی متغیرهای هر یک از ابعاد تحقیق از آزمون فریدمن و نهایتا به منظور آزمون فرضیهها از مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای لیزرل و SPSS استفاده نموده است. نتایج به دست آمده نشان میدهد بین همدلی و ارتباطات سازمانی با کیفیتگرایی کارکنان، بین همدلی و کیفیتگرایی کارکنان، بین ارتباطات سازمانی با کیفیتگرایی کارکنان و همچنین بین متغیرهای همدلی و ارتباطات سازمانی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.