بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران میانی آموزش و پرورش استان قم


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران میانی آموزش و پرورش استان قم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران میانی آموزش و پرورش استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران میانی آموزش و پرورش استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران میانی آموزش و پرورش استان قم :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، با هدف بررسی رابطه مدیریت دانش و یادگیری سازمانی از دیدگاه مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان قم می باشد. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه مسیولین و کارشناسان نواحی چهارگانه آموزش و پروش استان قم، در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ بوده است که بر طبق اعلام مسیولین، ۳۸۲ نفر و در رستههای مختلف ریاست، معاونت، کارشناس و کارشناس مسیول، مشغول به خدمت بودهاند. نمونه آماری این تحقیق شامل ۱۹۱ نفربر اساس جدول برآورد حجم نمونه از جامعه مورگان و کرجسی بوده که به دلیل بیشتر بودن حجم نمونه از ۵ % حجم جامعه آماری، با استفاده از فرمول آماری، یک مرحله به ۱۲۷نفر کاهش یافته است که به شیوه تصادفی طبقهای وساده انتخاب گردیده است. روش تحقیق این پژوهش، روش توصیفی و پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش، با ضریب پایایی ۹۲ %و ۱۲ گویه و پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی مارکوارت، با ضریب پایایی ۸۷ % و ۳۱ گویه، با مقیاس به ترتیب از نوع ۵ سطحی لیکرت و فاصله ای ۷سطحی بوگاردوس بوده است. روش تجزیه تحلیل داده ها ، علاوه براستفاده از روشهای آمار توصیفی در حد جدول ها و میانگین، از آزمون T به منظور تصمیم گیری در مورد رد یا قبول فرضیه ها و تحلیل واریانس یک طرفه (آزمون F (نیز بوده است . در بررسی فرضیه های تحقیق، نتایج حاصل از پژوهش مبین وجود رابطه معنادار میان دو متغیر مدیریت دانش و یادگیری سازمانی و تایید رابطه مثبت بین مدیریت دانش و ارتقا توسعه و شایستگی کارکنان، بعنوان یکی از مولفه های موثر در سازمان و رد رابطه مثبت بین مدیریت دانش با سایر مولفه های یادگیری سازمانی، از دیدگاه مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش استان قم بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.