بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : بانک کشاورزی تبریز


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : بانک کشاورزی تبریز دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : بانک کشاورزی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : بانک کشاورزی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک از سوی مشتریان مطالعه موردی : بانک کشاورزی تبریز :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه فناوری موبایل می تواند سهم قابل ملاحظه ای در افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت های کسب و کار خصوصا خدمات بانکداری ایفا کنند .هدف پژوهش حاضر، بررسی وضعیت عوامل مرتبط با پذیرش همراه بانک توسط مشتریان بانک کشاورزی شعب شهر تبریز می باشد .روش تحقیق حاضر از بعد هدف کاربردی و از نوع توصیفی می باشد .یافته های تحقیق نشان می دهد بین عوامل آزمون پذیری و اختیاری بودن ، هنجارها و تصویر ذهنی ، سازگاری و ارتباط شغلی ، اعتماد ، سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده و پذیرش همراه بانک رابطه معنی دار وجوددارد .در کل با توجه به یافته های بدست آمده از آزمون فرضیه ها نتیجه گیری می شود سودمند دانستن ، تلاش کمتر برای یادگیری، حس اعتماد و اطمینان،سازگاری بانیازها،تصورمثبت و امکان بکارگیری بصورت آزمایشی بر پذیرش فناوری همراه بانک تاثیر مثبت دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.