بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار مثبت بر قصد خرید کاربران تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار مثبت بر قصد خرید کاربران تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار مثبت بر قصد خرید کاربران تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار مثبت بر قصد خرید کاربران تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار مثبت بر قصد خرید کاربران تحت تاثیر تبلیغات شبکه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

سایت های شبکه های اجتماعی ۱ نسل جدیدی از وب سایت ها هستند که این روزها در کانون توجه کاربران شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته اند.در این میان تبلیغات در شبکه های اجتماعی به عنوان ابزار بسیار جذاب برای تقویت و تشدید تاثیرات تبلیغاتی ظاهر گشته است. با شیوع وافر خدمات شبکه های اجتماعی، تبلیغات این رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بسیارجذابی برای تقویت و تشدید تاثیر تبلیغات ظاهر گشته است. هدف از پژوهش حاضر این است که نشان دهد چه عواملی در تبلیغات شبکه های اجتماعی سبب ایجاد مشغولیت و مشارکت کاربران سایت شبکه های اجتماعی ازجمله اینستاگرام در یکرفتار مطلوب آنلاین می شود )یعنی آنچه که به طور شفاف گرایش یا پشتیبانی فرد را به پیام های ارسال شده از طریق لایک کردن ۲ یا به اشتراک گذاری ۳ آن تبلیغ نشان می دهد( و پاسخ مثبتی را میان کاربران این شبکه ایجاد می کند ودر نتیجه بازدهفروش که در نهایت به موثر بودن یک کمپین تبلیغاتی می انجامد را نشان دهد. در این مطالعه سعی بر آن داریم تا با استفاده از شناخت عوامل تاثیر گذار در تبلیغات و میزان تاثیر این عوامل بر قصد خرید را مورد بررسی قرار دهیم.این پژوهش بر حسبهدف کاربردی و از نظر نوع و نحوه گردآوری داده های توصیفی ، از نوع پیمایشی است.در ابتدا پیشینه تحقیق مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله بعدی توزیع پرسشنامه استاندارد و تجزیه و تحلیل آن صورت گرفت و نتایج حاصله آن بود که محتوای اطلاعات ارزشمند و خلاقیت از عوامل کلیدی از اثر بششی تبلیغات در ایجاد پاسخ مثبت کاربران هستند و همچنین قصد بیان احساس در ایجاد پاسخ مثبت با قصد خرید ارتباط مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.