بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر نگرش مشتریان با تاکید بر نقش اثربخشی تبلیغات در بانک ملت شهر تهران انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش را تمام کارکنان ،مدیران و کارشناسان مربوطه در بانک ملت تشکیل می دهد. بر اساس جدول کرجسی و مورگان، حجم نمونه ۲۲۱ نفر تعیین شد. و نمونه گیری نیز به روش تصادفی ساده انجام گرفت. این پژوهش به روش توصیفی از نوع همبستگی اجرا شد و جمع آوری داده ها به کمک پرسشنامه انجام گرفت. برای سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه با مقیاس طیف لیکرت استفاده شد. روایی ابزار تحقیق با استفاده نظرجمعی از صاحب نظران و متخصصان مورد تایید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه بازاریابی رابطه مند با استفاده از آلفای کرونباخ ۸۹۰/۰ ، نگرش مشتریان ۸۷۷/۰ و اثربخشی تبلیغات۸۷۲/۰ تایید شد. داده ها نیز با بهره مندی از مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. نتایج حاکی از آن است که ابعاد بازاریابی رابطه مند (اعتماد، ایجاد پیوند ، ارتباطات ،ارزش مشترک،همدلی و روابط متقابل)بر نگرش مشتری تاثیر معناداری دارد. این در حالی است که تاثیر ایاد پیوند نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.