تاثیر استفاده از بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک شهرستان بندرعباس


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر استفاده از بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک شهرستان بندرعباس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر استفاده از بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک شهرستان بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر استفاده از بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک شهرستان بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر استفاده از بازی های آموزشی در پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک شهرستان بندرعباس :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی و تاثیر آموزش از طریق بازی بر بهبود یادگیری دانش آموزان دختر پایه هفتم بوده است. به همین منظور چهار مبحث از دروس هفتم دوره ی اول متوسطه به عنوان بخش های مورد آزمایش انتخاب شدند که شامل مختصات و بردار، جمع اعداد صحیح، اعداد اول و شمارنده ها می باشند. این مباحث با توجه به تاثیر بازی های ارایه شده در این مفاهیم، سرعت یادگیری، بهبود استدلال و بررسی میزان پیشرفت انتخاب شدند.پس از جمع آوری محتوای مورد نیاز در این بخش نسبت به طراحی بازی های آموزشی مورد نظر اقدام شد. سپس تاثیر بازی های آموزشی به عنوان متغیری مستقل با دو سطح تدریس به شیوه ی بدون بازی های آموزشی، و با بازی های آموزشی بر روی متغیر وابسته یعنی پیشرفت تحصیلی ریاضی مورد بررسی قرار گرفت. نمونه مورد استفاده در این پژوهش۲۰۰ نفر از دانش آموزان ۸ کلاس با شرایط نسبی یکسان از ۴ مدرسه راهنمایی دولتی واقع در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر بندرعباس می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات برای متغیر مستقل، پیش آزمون و پس آزمون و نرم افزار اس پی اس اس در نظر گرفته شد.تجزیه و تحلیل نتایج آزمون با استفاده از آزمون های تحلیل کوواریانس و نیز شیوه های آمار توصیفی و استنباطی انجام شد . بطور کلی با استفاده از نتایج آماری بیان شده و مشاهدات محقق می توان نتیجه گرفت که بین استفاده از بازی های آموزشی در افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان در مقایسه با روش تدریس بدون بازی های آموزشی، تفاوت معنی داری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.