طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تدوین استراتژی اقیانوس آبی از طریق روش دلفی مطالعه موردی: بانک پارسیان :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
استراتژی اقیانوس آبی رویکرد جدیدی از استراتژی و نوآوری است که هدف آن رشد و عملکرد پایدار شرکت است.با توجه به فضای رقابتی موجود و حضور رقیبان قدرتمند، بانکها و موسسه های مالی برای موفقیت در عرصه حضورشان باید منطق استراتژی را برپایه تعدادی اصول بنیادی قرار دهند و به دنبال خلق ارزش توامان برای مشتریان و خدمات و خود بانک باشند.با استفاده از این اصول، ابزارها و چارچوبهای طراحی شده، بانکها قادر خواهند بود نوآوری را به یک فعالیت تکرار شدنی، نظام مند و فرایندی پیوسته که همه کارکنان بانک در آن مشارکت دارند، تبدیل کنند.راهبرد اقیانوس آبی مدلی یکپارچه از تفکر راهبردی است و از ایجاد بازارها و صنایع جدیدی حمایت میکند که در آن تقاضا به جای مبارزه خلق می شود و به قواعد رقابت ارتباطی ندارد. مدل این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری از روش پیمایش مقطعی برای شرح متغیرهای پژوهش و تبیین روابط بین آنها استفاده خواهد شد با توجه به هدف وماهیت این پژوهش ، توصیفی و از نوع اکتشافی می باشد و ابزار در این تحقیق مصاحبه از خبرگان میباشد. در این پژوهش به دلیل کم بودن حجم جامعه اماری از روش سرشماری برای تعیین حجم نمونه استفاده شده و تمامی ۱۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش دلفی استفاده شده است. یافته ها نشان داد هریک از بانکها باید راهبرد اقیانوس آبی را در چهار اقدام اجرا کند: ۱. حذف (بازاریابی پردامنه با رسانه های فراگیر، تاخیر خدمت رسانی و به کارگیری واژگان تخصصی در تبلیغ)؛ ۲. کاهش (هزینه های کارکنان، فعالیتهای ناکارآمد و هزینه های نظارت)؛ ۳. افزایش (سهولت در کار، امنیت در رویه ها، وجهه و اعتبار) و ۴.خلق (خدمات نوین بانکی، طبقه بندی مشتریان و تنوع در خدمات).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.