ارایه مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نام Bec


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نام Bec دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نام Bec  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نام Bec،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نام Bec :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل پیچیده شدن کاردرجهان جدید موضوع اخلاق حرفه ای در کانون مرکزی کار حرفه ای موردتوجه قرارگرفته است. اخلاق به عنوان یک اخلاق نسبی وارد به حوزه های حرفه ای شد و متناسب با حرفه ها وهم چنین متناسب بافرهنگ ورزش های جوامع شکل گرفت. با توجه بهروند سرعت رشد فناوری های جهانی و استفاده بسیار از فضای الکترونیک تجارت الکترونیک هم سهم بسزایی را درروند حرفه های مرتبط با الکترونیک ایفا نمود. در این میان بازار رقابتی میان رقبای تجارت الکترونیک به وجود آمد بازاری که برم بنای اصولی که حاکم بر تجارتالکترونیک ازجمله پرداخت هاودریافت های الکترونیک، خرده فروشی های آنلاین الکترونیک و انواع بازاریابی الکترونیک و…پدید آمد. اما آنچه در این میان نقش موثری برهمه ی عوامل حاکم بر بازار رقابتی تجارت الکترونیک دارد لزوم اخلاق حرفه ای است که باید در تمامی اجزای ارتباطیتجارت الکترونیک پیاده سازی شود چراکه در تحقیقات نشان داده شده است: افت اخلاق در حرفه هادردروان معاصر یکی از پیامدها آشکار افسون زدایی )عصرمدرنیته( است همین امرباعث شده است که افراد به لزوم اخلاق حرفه ای برمبانی روابط صحیح اخلاقی وفضای امن اخلاق حرفهای پی ببرند. دراین پژوهش به ارایه مدلی نوین درکسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای پرداخته شده است. بابررسی سازمانی که بامشتریان به صورت کسب وکارالکترونیک درارتباط اند، درعین اینکه ازچابکی مدیریت ارتباط بامشتری استفاده نموده اندولی بازهم شاهدگریزمشتریانازسازمان هستندلذابابررسی پرسش نامه از کارمندان سازمان واستفاده ازآزمون آماری فریدمن به رتبه بندی شاخص های رفتاری موثرکارمندان سازمان درارتباط بامشتریان پرداختیم وبابدست آمدن نتایج سازمان مورد بررسی علت گریز مشتریان را درعدم اخلاق حرفه ای سازمان مشاهده کردیم به طراحی مدلی نوین در کسب وکارالکترونیک بااخلاق حرفه ای به نامBec رسیدیم که این مدل حکم تعریف چابکی ازایزوی اخلاقی مناسب سازمان توسط مدیریان ارشد هرسازمانی میباشدو در مدیریت چابک اعمال اخلاق حرفه ای دررشدسازمان ارتباط موثری را درافزایش طول عمرمشتری خواهدداشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.