مقایسه میزان تاثیرایجاد محتوای غنی واشتراک گذاری آن با پیوستن به گروه ها و شرکت درمباحث برجذب و وفاداری مشتری درشبکه اجتماعی زینک


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه میزان تاثیرایجاد محتوای غنی واشتراک گذاری آن با پیوستن به گروه ها و شرکت درمباحث برجذب و وفاداری مشتری درشبکه اجتماعی زینک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه میزان تاثیرایجاد محتوای غنی واشتراک گذاری آن با پیوستن به گروه ها و شرکت درمباحث برجذب و وفاداری مشتری درشبکه اجتماعی زینک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه میزان تاثیرایجاد محتوای غنی واشتراک گذاری آن با پیوستن به گروه ها و شرکت درمباحث برجذب و وفاداری مشتری درشبکه اجتماعی زینک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه میزان تاثیرایجاد محتوای غنی واشتراک گذاری آن با پیوستن به گروه ها و شرکت درمباحث برجذب و وفاداری مشتری درشبکه اجتماعی زینک :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

ر سانه های اجتماعی از تکنولوژی های مبتنی بر وب برای ایجاد یک سیستم بسیار تعاملی استفاده کرده تا از طریق آنافراد و جوامع قادر به ا شتراک گذاری، بحث، و تغییر محتوای تولید شده تو سط کاربران با شند. یکی از ابزارهای بازاریابیالکترونیکی نیز شبکه های اجتماعی کسب وکار است. پژوهش حاضر با هدف مقایسه تاثیرعوامل موثر بر جذب و وفاداریمشتریان در شبکه کسب وکار بین المللی زینک اجرا گردید. فرضیه اصلی تحقیق این است که فعالیتهای زینک بر جذبو وفاداری مشتریان تاثیر گذار است. روش تحقیق تو صیفی از نوع پیمای شی با روش نمونه گیری ت صادفی ساده با ابزارپرسشنامه که روایی آن تو سط متخصصان پژوهش و کسب و کار الکترونیک ، پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ باضریب ۰/۹۱ تایید گردید. تعداد ۳۸۵ پرسشنامه به کاربران زینک ایمیل شد که ۳۰۶ پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت. مطابق نتایج بدست آمده، پیوستن به گروه ها و شرکت در مباحث بیشترین تاثیر و ایجاد محتوای غنی و بکر واشتراک گذاری آن در رده بعدی عوامل تاثیرگذار بر جذب مشتری است. اما جایگاه این دو آیتم در وفاداری مشتریمتفاوت بوده بطوریکه ایجاد محتوای غنی وبکر و ا شتراک آن رتبه اول عوامل تاثیرگذار بر وفاداری و پیوستن به گروه ها وشرکت در مباحث در رده دوم قرار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.