کاربری و رقابت مناسب برای کالاهای فرهنگی دیژیتال مطالعه موردی: E-BOOK سایت spring – 2015


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربری و رقابت مناسب برای کالاهای فرهنگی دیژیتال مطالعه موردی: E-BOOK سایت spring – 2015 دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربری و رقابت مناسب برای کالاهای فرهنگی دیژیتال مطالعه موردی: E-BOOK سایت spring – 2015  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربری و رقابت مناسب برای کالاهای فرهنگی دیژیتال مطالعه موردی: E-BOOK سایت spring – 2015،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربری و رقابت مناسب برای کالاهای فرهنگی دیژیتال مطالعه موردی: E-BOOK سایت spring – 2015 :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این مقاله تحقیقی است از مشخصات اصلی بازار ای بوک از ابتدای سال ۲۰۱۰ اگرچه بازار ای بوک دقیقا در اروپا ظاهر شد،اما بیشتر در آمریکا توسعه پیدا کرد در نتیجه وجود آمازون در سال ۲۰۰۷ .در این مقاله بحث بر این است که از عجایب بازارای بوک آن است که به سمت یک رقابت نامناسب بین غول های اینترنت مخصوصا(گوگل و آمازون) و ناشران هدایت می کند.سر فصل مقاله ابزار قانونی و اقتصادیاست که استراتژی های اقتصادی را در این زمینه را قضاوت می کند:استفاده مناسب در گوگل، قیمت پایین تربرای کاربران آمازون. مقاله بطور مشخص تاکیددارد بر سیاست های رقابتی برای بالا بردن رقابت خوب بین صنایع فرهنگی دیژیتال.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.