بررسی رابطه ی رهبری تحول آفرین و ذهنیت فلسفی در بین مدیران مقاطع مدارس شهر اردبیل سال تحصیلی ۹۵-۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه ی رهبری تحول آفرین و ذهنیت فلسفی در بین مدیران مقاطع مدارس شهر اردبیل سال تحصیلی ۹۵-۹۴ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه ی رهبری تحول آفرین و ذهنیت فلسفی در بین مدیران مقاطع مدارس شهر اردبیل سال تحصیلی ۹۵-۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی رهبری تحول آفرین و ذهنیت فلسفی در بین مدیران مقاطع مدارس شهر اردبیل سال تحصیلی ۹۵-۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه ی رهبری تحول آفرین و ذهنیت فلسفی در بین مدیران مقاطع مدارس شهر اردبیل سال تحصیلی ۹۵-۹۴ :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف هدف این پژوهش بررسی رابطه ی بین ذهنیت فلسفی و سبک رهبری تحول آفرین بین مدیران مقاطع ابتدایی،متوسطه اول و دوم در شهر اردبیل بود. در این پژوهش ۲۰۱ نفر از مدیران با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ایانتخاب شدند و به پرسشنامه ذهنیت فلسفی سلطانی (۱۳۷۵) و پرسشنامه سبک رهبری تحول آفرین باس و الیو(۲۰۰۰) پاسخ دادند. اطلاعات جمع آوری شده بوسیله روشهای آماری توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و روشهایآماری استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، آزمون t تک نمونه ای، تحلیل واریانس چند متغیره و تحلیل رگرسیونتکمتغیره) تجزیه و تحلیل شدند. نتایج به دست آمده نشان دادند که بین مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، در رهبری تحولآفرین و تفکر فلسفی تفاوت وجود دارد. همچنین بین مردان و زنان در رهبری تحول آفرین و تفکر فلسفی تفاوتمعناداری وجود نداشت. بین دو متغیر مدیریت تحول آفرین و تفکر فلسفی همبستگی مثبت وجود داشت. نتایج نشاندادند که مدیریت تحولآفرین میتواند تفکر فلسفی را به طور معناداری پیش بینی کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.