تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها: نقش مزیت رقابتی سبز در شرکت های صادراتی استان تهران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

این تحقیق بررسی تاثیر جهت گیری های صادرات سبز بر کسب مزیت های رقابتی سبز و عملکرد غیر مالی صادراتی بوده است. در فرضیه های تحقیق به بررسی تاثیر ابعاد جهت گیری های صادراتی سبز، بر مزیت های رقابتی سبز در حوزه های تمایز، رهبری هزینه و تمرکز ونهایتا بر عملکرد غیرمالی صادراتی پرداخته شده است.جامعه آماری این تحقیق را کلیه مدیران ارشد شرکت های صادراتی فعال در شهر تهران تشکیل داده اند. که با پرسشنامه ای ۳۳ سوالی نظر سنجی شده اند. برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش معادلات ساختاری به کمک نرم افزار Smart Pls استفاده شده است. همچنین برای سنجش روایی از روایی محتوایی و صوری و برای سنجش اعتبار و پایایی از روش آلفای کرونباخ بهره برده شده است.نتایج تحقیق نشان داده است همه فرضیه های تحقیق مورد تایید قرار گرفته است. بطوریکه منابع فیزیکی مرتبط با صادرات سبز، هماهنگی های عملکردی متقابل در صادرات سبز، مجهز بودن به فناوری های مرتبط با صاردات سبز، نگرانی های عمومی محیط زیست خارجی توسط شرکت، شدت رقابت خارجی، حساسیت محیط زیستی مدیریت ارشد، و فرهنگ محیط زیستی خارجی شرکت بر کسب مزیت های رقابتی سبز تاثیر مثبت داشته اند و نهایتا مزیت های رقابتی ناشی از تمایز، تمرکز و مدیریت هزینه بر عملکرد غیر مالی صادراتی شرکت ها تاثیر مثبت داشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.