بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های ورزشی با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو وتحلیل شکاف


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های ورزشی با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو وتحلیل شکاف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های ورزشی با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو وتحلیل شکاف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های ورزشی با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو وتحلیل شکاف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های ورزشی با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو وتحلیل شکاف :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی میزان رضایت مندی مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر کرمانشاه با استفاده از رویکرد ترکیبی کانو و تحلیل شکاف بود. مدل کانو مدلی است که بر اساس آن نیازمندی های مشتریان به سه دسته الزامات عملکردی،اساسی و انگیزشی تقسیم می شوند.نمونه آماری ۳۸۵نفر از مشتریان زن بودند که حداقل شش ماه فعالیت ورزشی داشته و به صورت تصادفی انتخاب شدند .ابزار گرد آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه بود. با توجه به نتایج تحقیق در باشگاه های خصوصی دانش ومهارت مر بیان در سطح بالا با ضریب رضایت ۵۵,۰ مهم ترین عامل در بین عوامل اساسی ، قابل اعتماد بودن مربیان با ضریب رضایت ۰/۹۱مهم ترین عامل در بین عوامل عملکردی ، در گروه الزامات انگیزشی به روز بودن وسایل و تمرینات با ضریب رضایت ۰/۹۰ مهم ترین عامل بود.نتایج تحقیق درباشگاه های دولتی نشان داد داشتن شهریه مناسب با ضریب رضایت ۰/۵۹.مهم ترین عامل در میان عوامل اساسی، در میان عوامل عملکردی محیط پاکیزه و جذاب باشگاه با ضریب رضایت ۸۹,۰مهم ترین عامل بود. . آنچه اهمیت دارد این است که مسیولان و مدیران باشگاه های خصوصی ودولتی بانوان کرمانشاه، با عمل به وعده های خود و با ارایه خدمات عینی تری شامل قابلیت اطمینان (قابل اعتماد بودن مربیان و کارکنان،دانش ومهارت مربیان در سطح بالا)،اعتماد (نگهداری اطلاعات ثبت شده)،عوامل فیزیکیملموس (به روز بودن وسایل وتمرینات،محیط پاکیزه و جذاب باشگاه)، پاسخگویی (ارایه خدمات سریع به مشتریان)، همدلی (داشتن شهریه مناسب) می توانند در جلب رضایت مشتریان خود در این شهر بهتر عمل نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.