ارتباط بین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی با وفاداری مشتریان در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی با وفاداری مشتریان در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی با وفاداری مشتریان در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی با وفاداری مشتریان در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی با وفاداری مشتریان در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف تعیین میزان به کارگیری عناصر زیبای شناختی در اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران و ارتباط آن با وفاداری مشتریان انجام گردید.نوع تحقیق حاضر همبستگی است و به روش میدانی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه افرادی می باشد که برای ورزش در سالن های ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ تهران ثبت نام کرده اند که تعداد آنها بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ نفر بوده است. در ضمن حجم نمونه تحقیق شامل ۳۸۴ نفر از جامعه مذکور بوده است. روش نمونه گیری تحقیق تصادفی-خوشه ای بوده است. به منظور جمعآوری اطلاعات لازم از پرسشنامه وفاداری مشتریان آلن ۱۹۹۰ با ضریب آلفای کرونباخ ۸۴/۰و پرسشنامه زیبای شناختی اماکن ورزشی شالی کار ۱۳۹۲ با ضریب آلفای کرونباخ۷۴/۰ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از آمار توصیفی شاخص های آماری فراوانی، درصد فراوانی، میانگین و انحراف معیار و آمار استنباطی آزمون کلموگروف -اسمیرنوف، ضریب همبستگی اسپیرمن با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۰ استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد که بین عناصر زیباشناختی عنصر محیط، عنصر فضا، عنصر فرم و صورت، عنصر هارمونی، عنصر رنگ و عنصر نور و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی شهرداری منطقه ۱۳ شهر تهران رابطه معناداری وجود دارد ۰۵/۰=.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.