اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف از مطالعه حاضر تعیین اثربخشی آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود. پژوهش از نوع مداخله ای و به روش نیمه ازمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با یک گروه کنترل انجام گرفت جامعه آماری کلیه دانشجویان دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۹۴-۹۵ بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای ۳۰ نفر به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه مسیولیت پذیری دانشجویان در خانه و مدرسه کردلو ۱۳۸۹ بود. بسته آموزشی معناگرایی اسلامی بود (شناخت ریشه مشکلات بر اثر بی توجهی به دستورات دینی، صبر، توکل، عفو، ذکر و عبادت، خودشنواسی خداشناسی ، توبه و بازگشت) که براساس قرآن و تفاسیر مربوطه تهیه شده است در ۸ جلسه ۱۲۰ دقیقه ای به گروه آزمایش ارایه شد در تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تحلیل کورایانس چند متغیره استفاده شد یافته ها: نتایج، معرف تاثیر معنی دار آموزش معناگرایی اسلامی بر مسیولیت پذیری دانشجویان بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.