مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر مقایسه سبکهای یادگیری بین دانش آموزان رشتههای ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی است. روش پژوهش درتحقیق حاضر، از نوع علی-مقایسه ای است. نمونه شامل ۱۵۱ نفر از دانش آموزان بوده است، که به روش نمونه گیری تصادفی از بین جامعه مورد نظر انتخاب شدند. برای سنجش متغیرهای مورد نظر از پرسشنامه سبک هاید یادگیری کلب استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های توصیفی، واریانس چند متغیره، واریانس یک راهه و آزمون پی گیری دانکن استفاده شد و نتایج پژوهش نشان داد که، تفاوت معناداری را میان نمرات سبک های یادگیری تجربه عینی، مشاهده تاملی، مفهوم سازی انتزاعی، آزمایشگری فعال دانش آموزان رشته های ۱نشان می دهد. و همچنین نتایج نشان دادند / مختلف علوم انسانی، تجربی و ریاضی- فیزیک مقطع متوسطه شهرستان شهرکرد در سطح ۱۵ که دانش آموزان رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک ازسبک یادگیری تجربه عینی پایین تری نسبت به دانش آموزان رشته های علوم انسانی برخوردارند. اما سبک یادگیری تجربه عینی دانش آموزان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی در حد تقریبا یکسان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.