کاربرد نظریه فراشناخت در برنامه درسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کاربرد نظریه فراشناخت در برنامه درسی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کاربرد نظریه فراشناخت در برنامه درسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد نظریه فراشناخت در برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کاربرد نظریه فراشناخت در برنامه درسی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
در چند سال اخیر، فراشناخت یا آگاهی از فرایندهای فراشناختی و تنظیم و کنترل آن به یکی از زمینه های مهم و جالب تحقیقاتی در علوم شناختی، روان شناسی، و تعلیم و تربیت تبدیل شده است. عصر انفجار اطلاعات و جامعه پیچیده ودر حال تغییر و تحول امروز، مستلزم تاکید نظام های آموزشی بر آموزش های فراشناختی و یادگیری چگونه یادگرفتن است تا دانش آموزان بتوانند در برخورد با مسایل گوناگون به طور مستقل بیندیشند. فراشناخت به استعداد درک و کنترل مطلب مورد یادگیری گفته می شود و نقش بسیار مهمی در بهبود و گسترش عملکردهای شناختی دارد و می تواند مهارت های یادگیری فراگیران را توسعه بخشد. آموزش مهارت های فراشناختی به فراگیران، در افزایش یادگیری و یادداری دروس تاثیر قابل توجهی دارد؛ لذا مدرسان باید در آموزش این مهارت ها به فراگیران بکوشند تا از این طریق آنان را به یادگیرندگان فعال مبدل سازند. از این رو، در این پژوهش، ضمن معرفی عناصر و مولفه های فراشناخت و ضرورت آموزش مهارت های فراشناختی، کاربرد این نظریه در برنامه درسی مورد بحث قرار می گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.