رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف تعیین میزان رابطه باورهای فراشناختی و ویژگیهای شخصیتی با اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان دوره دبیرستان شهر اهواز انجام شد. بر اساس شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای۳۸۵نفر دختر و پسر انتخاب گردید.ابزارهای مورد استفاده عبارت بودند از::۱ -پرسشنامه فراشناخت ولزفرم نوجوان۲ -پرسشنامه ویژگیهای شخصیتی نیو فرم کوتاه ۳ -پرسشنامه اهمالکاری تحصیلی سواری. طرح تحقیق همبستگی است .ازروش های آماری ضریب همبستگی و رگرسیون چندگانه برای تحلیل نتایج استفاده شد.نتایج نشان داد بین باورهای فراشناختی و ویژگی های شخصیت( روان رنجوری، برون گرایی، انعطاف پذیری ، توافق پذیری و وجدانی بودن)، با اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد. همچنین بین باورهای فراشناختی و ویژگی های شخصیتی با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان رابطه چندگانه وجود دارد و عدم اطمینان شناختی و باورهای منفی از مولفه های باورهای فراشناختی و روان رنجوری و وجدانی بودن از مولفه های ویژگی های شخصیتی بهترین تبیین کننده های اهمالکاری تحصیلی در دانش آموزان می باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.