اثر بخشی آموزشی گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین جسمی – حرکتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر بخشی آموزشی گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین جسمی – حرکتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر بخشی آموزشی گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین جسمی – حرکتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزشی گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین جسمی – حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر بخشی آموزشی گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین جسمی – حرکتی :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش گروهی خودکارآمدی بر کیفیت زندگی و رفتار کارآفرینانه معلولین شهر ایلام می باشد. به همین منظور پس از انتخاب افراد از بین ۱۷۵ نفر (بصورت مختلط) و استفاده از فرمول کوکران نمونه به دست آمده به ۱۲۰ نفر تقلیل داده شدند و از بین ۱۲۰ نفر ۵۰ نفر (دامنه سنی ۱۷ تا ۳۳ سال)، که در پرسشنامه ها (پرسشنامه کیفیت زندگی QOL و پرسشنامه رفتار کار آفرینانه مصحف) استفاده شده است، بعنوان نمونه نهایی انتخاب واز روش نیمه تجربی استفاده، و به دو گروه گواه واستنباطی از تحلیل کواریانسF و (T آزمایشی، همراه با پیش آزمون و پس آزمون تقسیم شدند و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و لوین استفاده شد. نتایج حاضر نشان داد که با افزایش آموزش خودکارآمدی و ایجاد انگیزش کارآفرینانه، کیفیت زندگی در این گروه مورد مطالعه اثر مثبتی داشته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.