بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرجهانی شدن برهویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامه های درسی کتابهای مطالعات اجتماعی وجامعه شناسی دوره ی متوسطه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مطالعه به بررسی تاثیر جهانی شدن بر هویت اجتماعی دانش آموزان و کنترل آن ازطریق محتوای برنامههای درسی کتاب های مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی دوره ی متوسطه پرداخته شده است از . آنجاکه اکنون جهانی شدن محتوای برنامه درسی یکی از مباحث چالش برانگیز در حوزه تعلیم و تربیت است مسلما یکی از مولفههای موثر در این امر، تدوین کتب درسی مناسب است بازنگری و ، اصلاح کتاب های مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی دوره متوسطه ضرورت و اهمیت دارد این پژوهش . یک پژوهش توصیفی کاربردی و روش بهکار رفته در آن زمینه یابی و مطالعه کتابخانه ای است اهدافی که این پژوهش درپی آن است پاسخ، گویی به سوالات زیر است :محتوای کتاب . ۱ های مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی دوره ی متوسطه تا چه اندازه دانش آموزان را با مفهوم هویت اجتماعی خود و سایر جوامع آشنا می سازد محتوای کتاب . ۲ های مطالعات اجتماعی و جامعه دوره شناسی ی متوسطه تا چه اندازه دانش آموزان را با مفهوم بحرانهای اجتماعی خود و سایر جوامع آشنا می سازد محتوای کتاب . ۳ های مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی دوره ی متوسطه تا چه اندازه دانش آموزان را با عضویت در گروههای اجتماعی آگاه می سازد در پژوهش حاضر درباره تاثیر جهانی شدن بر هویت اجتماعی دانش ، آموزان با نگاهی به این مباحث در کتابهای مطالعات اجتماعی و جامعه شناسی دوره ی متوسطه بحث و نظرهای اصلاحی درخصوص کتابهای مذکور و محتوای آن در ارتباط با مفهوم جهانیشدن ارایه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.