بررسی میزان اضطراب دانش آموزان در یادگیری و استفاده ازکامپیوتر موردمطالعاتی دبیرستان دخترانه شاهدشهرستان دورود ،دوره اول


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اضطراب دانش آموزان در یادگیری و استفاده ازکامپیوتر موردمطالعاتی دبیرستان دخترانه شاهدشهرستان دورود ،دوره اول دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اضطراب دانش آموزان در یادگیری و استفاده ازکامپیوتر موردمطالعاتی دبیرستان دخترانه شاهدشهرستان دورود ،دوره اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اضطراب دانش آموزان در یادگیری و استفاده ازکامپیوتر موردمطالعاتی دبیرستان دخترانه شاهدشهرستان دورود ،دوره اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اضطراب دانش آموزان در یادگیری و استفاده ازکامپیوتر موردمطالعاتی دبیرستان دخترانه شاهدشهرستان دورود ،دوره اول :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

به نظر می رسد، رایانه هر روز قسمت بیشتری از زندگی روزانه مردم را اشغال می کند . در مورد استفاده از کامپیوتر و هم چنین آثار آن بر کاربران، پژوهش های گوناگونی انجام گرفته است که البته بخشی از آنها اختصاص به کامپیوتر به طور عام برای نمونه نگرش به کامپیوتر ، خودکارآمدی کامپیوتر، اضطراب کامپیوتر ، سواد کامپیوتر و بخشی نیز مربوط به اینترنت نگرش به اینترنت، خودکارآمدی اینترنت، اعتیاد اینترنت به طور خاص میباشد.اهمیت تحقیق حاضر از آن جهت است که نقطه آغازین تحلیل موضوع اضطراب کامپیوتر، استفاده درست از ابزارهای معتبر در زمینه سنجش و اندازه گیری اضطراب کامپیوترمی باشد .هدف ازاجرای پژوهش حاضر بررسی میزان اضطراب دانش آموزان دراستفاده ازکامپیوتربوده است.ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای شامل ۱ سوال ۵ گزینه ای طیف لیکرت بوده است.جامعه آماری پژوهش شامل ۲۸ نفر از دانش آموزان دخترنوبت اول دبیرستان دخترانه شاهد شهرستان دورود بوده است که این افراد به صورت تصادفی انتخاب شده واقدام به پرکردن پرسشنامه نمودند.برای تحلیل داده ها ازآزمون نمره گذاری استفاده شد،نتایج تحلیل بیانگرآنست که دانش اموزان دارای استرسی درحدمتوسط دراستفاده ازرایانه بوده واین امر می تواند سبب کاهش یادگیری آنان شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.