رابطه خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان سال سوم دوره متوسط اول درشهر اصفهان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان سال سوم دوره متوسط اول درشهر اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان سال سوم دوره متوسط اول درشهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان سال سوم دوره متوسط اول درشهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان سال سوم دوره متوسط اول درشهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه خودکارآمدی با میزان انگیزش تحصیلی وسازگاری اجتماعی در دانش آموزان انجام شد. این پژوهش همبستگی روی ۳۶۰ نفر از دانش آموزان اصفهان که در سال سوم دوره ی متوسطه ی اول مشغول تحصیلبودند و با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شده بودند انجام شد. ابزار مورد استفاده دراین پژوهش پرسشنامه خودکارآمدیشرر(۱۹۸۲ ،(پرسشنامه سازگاری اجتماعی اسپنس(۲۰۰۲ ،(پرسشنامهانگیزش تحصیلی والراند(۱۹۹۲ (بود. دادهها با استفاده از آمار توصیفی، ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.یافته ها نشان داد بین خودکارآمدی با انگیزش تحصیلی و سازگاری اجتماعی رابطه معنادار وجود دارد (۰۱/۰<p .(بنابراین دانش آموزانی که از خودکارآمدی بیشتری برخوردارند،انگیزش تحصیلی بیشتر وسازگاری اجتماعی بالاتری دارند.این نتایج تلویحات مهمی در زمینه ی آموزش دانش آموزان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.