مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره ی یادگیری ترکیبی دردرس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره ی یادگیری ترکیبی دردرس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره ی یادگیری ترکیبی دردرس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره ی یادگیری ترکیبی دردرس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره ی یادگیری ترکیبی دردرس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال سوم دبیرستان های شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این پژوهش مقایسه کارایی دوره های یادگیری الکترونیکی و حضوری با دوره یادگیری ترکیبی در درس روانشناسی در بین دانش آموزان دختر و پسر سال اول دبیرستان های شهر ارومیه می باشد. روش پژوهش آزمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان سال اول دبیرستان های شهر ارومیه تشکیل می دهند که نمونه ی آماری آن ۱۵۶ نفر است که به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. دانش آموزان در این پژوهش در سه گروه با سه روش مختلف یادگیری یعنی دوره های یادگیری ترکیبی، حضوری و الکترونیکی در درس روانشناسی آموزش دیدند. ابزار اندازه گیری در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته در درسروانشناسی می باشد که به دو شیوه الکترونیکی و چاپی تهیه شده است ضریب پایایی آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مذکور ۸۱ /. می باشد. داده های پژوهش با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی )تحلیل واریانس یک طرفه ( تحلیل شدند نتایج نشان می دهد که میزان یادگیری دانش آموزانی که در دوره های ترکیبی در درس روانشناسی شرکت کرده بودند از دانش آموزانی که در دوره های صرفا الکترونیکی و صرفا حضوری در درس روانشناسی شرکت کرده بودند بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.