بررسی مدل موثر در شیارشدگی مخلوط های آسفالتی در روش طراحی مکانیستیک- تجربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مدل موثر در شیارشدگی مخلوط های آسفالتی در روش طراحی مکانیستیک- تجربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مدل موثر در شیارشدگی مخلوط های آسفالتی در روش طراحی مکانیستیک- تجربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل موثر در شیارشدگی مخلوط های آسفالتی در روش طراحی مکانیستیک- تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مدل موثر در شیارشدگی مخلوط های آسفالتی در روش طراحی مکانیستیک- تجربی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
شیار شدگی (تغییر شکل ماندگار) از جمله خرابی های روسازی های انعطاف پذیر است و اغلب به تغییر شکل های دایمیاطلاق می گردد که بصورت یک شیار فرورفته در مسیر چرخ وسایل نقلیه به موازات محور طولی راه دیده می شود. میزانبارگذاری، دما و نوع قیر از جمله عواملی است که بر شیارشدگی تاثیر می گذارد. تغییر شکل ماندگار مخلوط هایپرکاربرد توسط دو آزمایش خزش دینامیکی و ویل تراک (اثر چرخ) مورد بررسی قرار گرفته است. مخلوط های با دانهبندی شماره پنج از معادن غرب تهران و دو نوع قیر با درجه نفوذ ۷۰-۶۰ و ۱۰۰-۸۵ استفاده شده است. روش طرح روسازی جدید آشتو (روش MEPDG) مدلی جهت نمایش و پیش بینی شیارشدگی ارایه نموده که با توجه به شرایطمحیطی و مصالح موجود و پرکاربرد در کشور ایران نیازمند تصحیح ضرایب و کالیبراسیون می باشد پس نمونه ها در دودما آزمایش شده و میزان کرنش دایمی در آزمایش خزش دینامیکی و عمق شیار در آزمایش شیارشدگی چرخ تعیینگردیده و مدلی مناسب شرایط موجود ارایه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.