بررسی سهم هواپیماهای پهن پیکر در آسیب روسازی انعطاف پذیر باند پرواز- مطالعه موردی فرودگاه اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سهم هواپیماهای پهن پیکر در آسیب روسازی انعطاف پذیر باند پرواز- مطالعه موردی فرودگاه اهواز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سهم هواپیماهای پهن پیکر در آسیب روسازی انعطاف پذیر باند پرواز- مطالعه موردی فرودگاه اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سهم هواپیماهای پهن پیکر در آسیب روسازی انعطاف پذیر باند پرواز- مطالعه موردی فرودگاه اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سهم هواپیماهای پهن پیکر در آسیب روسازی انعطاف پذیر باند پرواز- مطالعه موردی فرودگاه اهواز :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
با افزایش روزافزون تقاضا برای حمل و نقل و به ویژه حمل. نقل هوایی، هواپیماهای نسل جدید طراحی وروانه بازار شد که باتوجه به وزن بالای آن جهت سود اقتصادی بیشتر در حمل کالا ومسافر، آسیب بیشترینیز به سازه باند پرواز فرودگاه ها تحمیل می کند. بنابراین مطالعه و بررسی سهم هواپیماها در آسیب بهروسازی باند پرواز نقش مهمی در نکهداری، مدیریت و طراحی روسازی فرودگاه ایفا می کند. در این مقاله بهمنظور بررسی مشخصات چرخ های هواپیماهای پهن پیکر ایرباس و بویینگ بر میزان ضریب خسارات تجمعیروسازی باند پرواز فرودگاه اهواز از جدیدترین نسخه نرم افزار سازمان هوانوردی آمریکا یعنی FAARFIELD استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که هواپیمای B777 به دلیل نوع آرایش چرخ های آن (زوج سه تایی) بیشترین سهم را در آسیب به روسازی باند پرواز فرودگاه اهواز به خود اختصاص می دهد. بعداز آن هواپیمای A340 درمیان گروه ایرباس بیشترین سهم را دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.