بررسی رنگ درتبلیغات محیطی (محدوده مورد مطالعه تقاطع سه راه خیام، چهارراه بزرگمهر، پنجراه سناباد شهر مشهد)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رنگ درتبلیغات محیطی (محدوده مورد مطالعه تقاطع سه راه خیام، چهارراه بزرگمهر، پنجراه سناباد شهر مشهد) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رنگ درتبلیغات محیطی (محدوده مورد مطالعه تقاطع سه راه خیام، چهارراه بزرگمهر، پنجراه سناباد شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رنگ درتبلیغات محیطی (محدوده مورد مطالعه تقاطع سه راه خیام، چهارراه بزرگمهر، پنجراه سناباد شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رنگ درتبلیغات محیطی (محدوده مورد مطالعه تقاطع سه راه خیام، چهارراه بزرگمهر، پنجراه سناباد شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

آلودگی های صوتی، بصری و آشفتگی ساختاری در زندگی شهری، سهم بسیاری کلان شهرها از مدرنیته است. زیرا اینشهرها بدون اینکه ساختار شهری را آزموده و ارتباط مناسبی میان نیازهای ساکنان و حتی سنت و فرهنگ حاکم بر آنجامعه برقرار کرده باشند، وارد دنیای جدیدی شده اند که پیش از این هیچیک از اصول آن را تجربه نکرده اند. در اینحاکمیت جدید شهرنشینی، تابلوها و تبلیغات شهری اغتشاشات بصری را دوچندان کرده اند؛ این نوع آلودگی بصری، باعثآشفتگی ذهن شده و تمرکز فکری افراد را کاهش می دهند و با گذشت زمان، آثار و پیامدهای آن افزایش می یابد. هریکاز تصاویر موجود در فضای شهر، اعم از ساختمان ها، خیابان ها، تابلوهای راهنما و تابلوی ساختمان ها و فروشگاه ها،انواع تابلوهای تبلیغاتی و مبلمان شهری و سایر عناصر که خواسته و ناخواسته در معرض دید شهروندان قرار می گیرند،دارای رنگ های گوناگونی هستند که آثار روانی متفاوتی بر ذهن بینندگان به جای می گذارند. رنگ به عنوان یکی ازمهمترین عناصر بصری، می تواند نمودی فعال و تاثیرگذار در منظر عمومی یک شهر و تاثیرات روانی بر شهروندان آنداشته باشد. در اینجا این پرسش مطرح می شود که آیا می توان راه حل مناسبی برای نظام مند کردن انواع تابلوهایتبلیغاتی و در نتیجه تامین آسایش روانی و امنیت شهروندان ارایه کرد.این پژوهش به مدد منابع کتابخانه ای، داده های اینترنتی و روش تحقیق میدانی انجام گرفته و بعد از مشاهده وبررسی منابع جمع آوری شده به تجزیه و تحلیل رنگ در تابلوهای تبلیغاتی و چیدمان آنها درکنارهم و اثرات روانی آنهابطور ویژه درمحل تقاطع خیابان های پرازدحام مشهد پرداخته است. پژوهشگران سعی نمودهاند علاوه بر جستجویمشکلات عمده در تبلیغات شهری، با توجه به کیفیت های محیطی، از طریق مولفه های آسایش بصری و ارزیابی آن، راهحل های مناسبی برای خروج از این چالش ارایه نمایند.نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که ارتقاء سطح مولفه های بصری منجمله رنگ در تبلیغات و بطور ویژه درمحل تقاطع خیابان ها و ازدحام علایم راهنمایی و رانندگی و علایم هشداردهنده، تاثیر عمیقی بر منظر شهری می گذارد.بر این اساس تشویق به استفاده از تجهیزات مناسب تبلیغاتی و ارایه راهکارهای مناسب جهت سازماندهی و نظام بخشی بهتبلیغات شهری، باعث ارتقاء کیفیت آن و ایجاد نظم و زیبایی در محیط و در نتیجه تامین آسایش بصری شهرواندان راموجب می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.