ارزیابی مقاومت آسفالت اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن بازیافتی در برابر تغییرشکل های ماندگار با استفاده از دستگاه شبیه ساز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی مقاومت آسفالت اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن بازیافتی در برابر تغییرشکل های ماندگار با استفاده از دستگاه شبیه ساز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی مقاومت آسفالت اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن بازیافتی در برابر تغییرشکل های ماندگار با استفاده از دستگاه شبیه ساز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی مقاومت آسفالت اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن بازیافتی در برابر تغییرشکل های ماندگار با استفاده از دستگاه شبیه ساز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی مقاومت آسفالت اصلاح شده با الیاف پلی اتیلن بازیافتی در برابر تغییرشکل های ماندگار با استفاده از دستگاه شبیه ساز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

افزایش و تکرر ترافیک به خصوص ترافیک سنگین و تغییرات منوالی دمایی از جمله عوامل اصلی هستند که کیفیت خدمتدهی و میزان آن را تحت شعاع قرار می دهند. به طوریکه خرابیها و شیارشدگی های متعددی را در روسازی آسفالتی پدیدارمی نمایند. تغییر شکل های ماندگار و دایمی روسازی که عمدتا بصورت شیارافتادگی و موج زدگی در سطح روسازی هادیده می شود یکی از خرابی های اصلی روسازی های آسفالتی می باشد. از جمله افزودنی هایی که برای افزایش مقاومآسفالت در برابر شیارشدگی بسیار کاربردی هستند استفاده از الیاف ها می باشد. در این مقاله امکان استفاده از الیاف پلیاتیلن در این خصوص بررسی می شود. برای این منظور مقادیر مختلف الیاف پت (۰.۲ و ۰.۴ درصد وزن کل مصالح) با قطر۱۵ در واحد دنیر معادل ۱۹.۶ میکرومتر در برش ۳۲ میلی متر با روش خشک به مخلوط آسفالتی اضافه شد و آزمایش های شیارشدگی توسط دستگاه شبیه ساز ویلتراک هامبورگ در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد و آزمایش خزش ، کشش غیر مستقیمو مارشال انجام گردید.نتایج نشان داد که افزودن الیاف به میزان ۰.۲ و ۰.۴ درصد وزنی باعث افزایش تعداد سیکل گسیختگی در آزمایش خزشدینامیکی و کاهش عمق شیار در آزمایش شیارشدگی می شود ولی مقاومت مارشال به میزان کمی کاهش پیدا کرد وآزمایش کشش غیر مستقیم که بر روی ۷ درصد مختلف الیاف از ۰.۰۵ درصد تا ۰.۵ درصد وزنی الیاف انجام پذیرفت تغییرچندانی با نمونه شاهد نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.