بررسی تاثیر رضایت مشتری در اشتیاق مشتری به خرید مجدد محصول(مطالعه موردی: لوازم جانبی خودرو)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رضایت مشتری در اشتیاق مشتری به خرید مجدد محصول(مطالعه موردی: لوازم جانبی خودرو) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رضایت مشتری در اشتیاق مشتری به خرید مجدد محصول(مطالعه موردی: لوازم جانبی خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رضایت مشتری در اشتیاق مشتری به خرید مجدد محصول(مطالعه موردی: لوازم جانبی خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رضایت مشتری در اشتیاق مشتری به خرید مجدد محصول(مطالعه موردی: لوازم جانبی خودرو) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در دنیای پررقابت امروزی و در عصری که بیشتر بازارها بلوغ یافته اند و مشتریان جدید به سختی به دست می آیند، شرکت ها نیاز مبرمی به حفظ و نگهداری مشتریان و وفادار کردن آنها دارند، بی شک برای داشتن موقعیتی مسلط در بازار رقابتی علاوه بر ارایه محصولات باکیفیت به مشتریان ، عواملی چون اعتماد، رضایت و وفاداری، برای کسب اشتیاق مشتری موردنیاز است. گفته می شود کسب یک مشتری جدید حدود شش الی نه برابر حفظ مشتریان فعلی هزینه در بردارد بنابراین توصیه نهایی همه رویکردهای جدید بازاریابی در بازارهای رقابتی، مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان است و اولین قدم در جهت تحقق این آرمان بزرگ بازاریابی، تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. در این تحقیق تلاش کردهایم تا با طراحی پرسشنامه ای، میزان تاثیر رضایت مشتری از یک محصول در ایجاد اشتیاق برای خرید مجدد محصول را موردبررسی قرار دهیم. برای اجرای تحقیق نظرات ۱۲۰ نفر از مشتریان لوازم جانبی خودرو را که از فروشگاه های شهرستان خوی خرید کرده اند، توسط پرسشنامه جمع آوری و با نرم افزار spss تحلیل نموده ایم. نتایج به دست آمده نشان میدهد که رضایت مندی مشتریان در استفاده های قبلی از یک محصول نقش اصلی در ایجاد اشتیاق برای خرید مجدد آن محصول دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.