بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه مشتری(ارتباطی) بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه مشتری(ارتباطی) بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکتها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه مشتری(ارتباطی) بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه مشتری(ارتباطی) بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه مشتری(ارتباطی) بر ارتباط بین ارزش و ارزش آفرینی شرکتها :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در دنیای اقتصادی کنونی ، با افزیش چشمگیر اهمیت سرمایه فکری در فرآیند توسعه اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و مدیریتی به دنبال ایجاد اقتصادی مبتنی بر دانش و همچنین ایجاد الگوهای قابل انعطاف و تغییر پذیر در راستای نوآوری های روز به عنوان مهمترین عوامل تعیین کننده مزیت رقابتی می باشند. با وقوع انقلاب تکنولوژی و فناوری اطلاعات، از سال های بعد از ۱۹۹۰ ، الگوی اقتصاد جهانی، تغییر اساسی کرد. در اقتصاد امروز، دانش به عنوان مهمترین سرمایه، جایگزین سرمایه مالی و فیزیکی شده است قلیچ لی و مشبکی، ۱۳۸۵ از طرفی با تغییر فضای کسب و کار از محصول محوری به مشتری محوری، مشتریان مهمترین سرمایه یک سازمان محسوب می شوند. هدف اصلی این پژوهش، بررسی تاثیر اجزای سرمایه فکری با تاکید بر سرمایه ارتباطی(مشتری) بر ارتباط بین ارزش شرکت و ارزش آفرینی شرکت ها است. این پژوهش از نوع مطالعه کتابخانه ای و تحلیلی- علی بوده و مبتنی بر تحلیل داده های تابلویی (پانل دیتا) است. در این پژوهش اطلاعات مالی ۱۰۲ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی دوره زمانی ۱۳۸۸ تا۱۳۹۳ بررسی شده است ۶۱۲ شرکت سال برای تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمدهی پژوهش از نرم افزارهای Spss20،Eviews7وMinitab16 استفاده شده است. نتایج تحقیق در ارتباط با تایید فرضیات با توجه به تجزیه و تحلیل های صورت گرفته درمورد فرضیه پژوهش حاکی از آن بود که سرمایه ارتباطی( مشتری) بر رابطه بین ارزش شرکت وارزش آفرینی تاثیر معنا دار و معکوسی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.