تبیین سرزندگی تحصیلی: نقش خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهربیرجند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین سرزندگی تحصیلی: نقش خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهربیرجند دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین سرزندگی تحصیلی: نقش خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهربیرجند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین سرزندگی تحصیلی: نقش خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهربیرجند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین سرزندگی تحصیلی: نقش خودکارآمدی دانش آموزان متوسطه دوره اول شهربیرجند :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر باهدف بررسی رابطه خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر بیرجند در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ انجام شد. این پژوهش از نوع پژوهشهای توصیفی- همبستگی است. جامعه این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دوره تحصیلی متوسطه اول شهر بیرجند بود که تعداد کل آنها برابر ۶۱۷۰ نفر است. تعداد ۳۶۲ نفر (۱۷۷ نفر دختر و ۱۸۵ نفر پسر) با روش نمونه در دسترس و طبقهای انتخاب شدند. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه سرزندگی تحصیلی حسین چاری و دهقانی زاده (۱۳۹۱ (و پرسشنامه خودکارآمدی کودکان و نوجوانان موریس (۲۰۰۱ (استفاده شد. تحلیل دادهها با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون انجامشده است. نتایج نشان داد که همبستگی میان خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی معنادار و مثبت (۰۱/۰> p (است. بنابراین میتوان با توجه به متغیر خودکارآمدی در محیط های آموزشی، میزان سرزندگی تحصیلی دانشآموزان را در محیط های آموزشی افزایش داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.