بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی برکاهش اضطراب امتحان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرکرد بود. این بررسی از نوع نیمه تجربی با گروه آزمایش و کنترل می باشد. جامعه پژوهش کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه اول، شهرکرد بود، روش نمونه گیری این تحقیق دردسترس بوده است. ابتدا یک مدرسه به صورت در دسترس انتخاب شده و سپس پرسشنامه اضطراب امتحان اسپیلبرگر بر روی۸۰ نفر از دانش آموزان اجرا گردیده و کسانی که در این پرسشنامه نمره بالا گرفته بودند به تعداد ۴۰ نفر انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایشی (۲۰نفر) و گروه کنترل (۲۰ نفر) قرار گرفتند. در پایان نیز داده ها با روش تحلیل کوواریانس مورد تجزیه تحلیل قرار گرفته اند. یافته های بدست آمده نشان داد که درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر روی مولفه های اضطراب امتحان موثر بوده (۰۵/۰.(

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.