اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر میزان خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر میزان خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر میزان خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر میزان خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر میزان خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر خودکارآمدی و تغییر هویت شغلی مغشوش دانش آموزان پسر دبیرستانی اسلامشهر انجام گرفت.روش اجرای پژوهش، نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر دبیرستان شهرستان اسلامشهر که در سال تحصیلی ۹۲-۹۳مشغول به تحصیل بودند تشکیل داد وبا استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای تک مرحله ای دو مدرسه به طورتصادف انتخاب شد. سپس پرسشنامه هویت شغلی دیلاس (o-Dlsl،۱۹۸۱(وخودکارآمدی عمومی شررو مادوکس در سال (۱۹۸۲ (دراین دومدرسه اجرا و بر اساس نتایج این دوآزمون ۳۰ دانش آموزی که هویت شغلی مغشوش وخودکارآمدی پایین داشتند،انتخاب و به طور تصادفی در دوگروه آزمایشی وکنترل جایگزین شدند( تعداد اعضای هر گروه ۱۵ نفر بود). جلسات مشاوره ای گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب هفته ای یک جلسه به مدت ۸جلسه یک ساعته بر روی گروه آزمایش اجرا شد وطی این مدت گروه گواه مداخله ای را دریافت نکرد. نتایج تحلیل کوواریانس یک راهه نشان داد که مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر خودکارآمدی دانش آموزان درسطح ۰۵/۰ معنادار نبوده است.ولی برتغییر هویت شغلی مغشوش تاثیر معناداری داشته است(۰۵/۰<p .(نتیجه گیری:نوجوانان در سنین دبیرستان شناختی ازتوانایی ها،ارزش ها، علایق شغلی وبه طور کلی به یک هویت موفق(باثبات) دست نیافته اند، لزوم توجه به نیازها، تحولات( جسمی، اجتماعی، شناختی…) وهمچنین فراهم نمودن شرایطی جهت برطرف شدن نیازهای اساسی(بقا، عشق وتعلق خاطر متقابل،قدرت، تفریح ویادگیری) برای رسیدن به یک هویت موفق ضروری بنظر می رسد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.