اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی برمنبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی برمنبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی برمنبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی برمنبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی برمنبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق از نوع تحقیق های نیمه تجربی (طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل) است که با هدف بررسی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی بر منبع کنترل و تنظیم شناختی هیجان دانشجویان در سال۱۳۹۴ ا نجام شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد نیشابور که در سال تحصیلی۱۳۹۴-۹۵ مشغول تحصیل هستند، بود. نمونه این تحقیق شامل نفر از دانشجویان واجد شرایط می باشد. این نمونه به صورت نمونهگیری در دسترس و داوطلبانه از بین این دانشجویان و به صورت کاملا تصادفی به دو گروه آزمایش ( ۲ نفر) و کنترل ۲۰ نفر) تقسیم شدند.برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه منبع کنترل راتر و پرسشنامه تنظیم شناختی هیجان گارنفسکی استفاده شد. دادهها بر اساس روش تحلیل کوواریانس و با استفاده از نرم افزار SPSS تحلیل شدند. نتایج تحقیق نشان داد که آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی بر منبع کنترل دانشجویان ( ۰/۰۵> P (موثر بوده است.نتایج حاصل از پژوهش، نقش آموزش مهارتهای ذهن آگاهی مبتنی بر الگوی شناختی را بر منبع کنترل و تنظیم شناختی . دانشجویان آشکار ساخت و اهمیت توجه به مطالعاتی از این قبیل را برای مشاوران، مربیان و مسوولان امر مشخص نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.