کنترل همزمان سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال در خودرو


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کنترل همزمان سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال در خودرو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کنترل همزمان سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال در خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کنترل همزمان سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال در خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کنترل همزمان سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال در خودرو :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کنترل همزمان برای دو زیر سیستم ترمز ضد قفل و سیستم تعلیق فعال،کاهش فاصله ترمز و متوقف کردن خودرو در زمان کمتری نسبت به ترمز ضد قفل تنها است، در حالی که سیستم تعلیق به بهبود سیستم ترمز ضد قفل کمک می کند. مدل مورد بحث یک مدل یک چهارم خودرو با سیستم تعلیق فعال، همراه با مدل سیستم ABS است. برای مدلسازی تایر از مجیک فرمولای پژکا استفاده شده تا منحنی ضریب اصطکاک بر حسب لغزش به دست آید. با استفاده از روش جدول بندی بهره،کنترل کننده ای برای سیستم ترمز ضد قفل اراایه شده است که بدون نیاز به اطلاع از شرایط جاده و عدم تاثیر از تغییر پارامترهای فرآیند در عملکرد کنترل کننده، با ردیابی حالت بهینه لغزش، بیشترین نیروی ترمزی را اعمال کند و همچنین کنترلر فازی طراحی و پیاده سازی شده با تنظیم میزان نیروی اعمالی از سیستم تعلیق با توجه به میزان لغزشی که ایجاد می شود باعث بهبود عملکرد ترمز ضد قفل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.