بررسی مسایل رگولاتوری و فنی استاندارد IEEE 802.11P در زمینه بکارگیری سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و ارتقاء ایمنی حرکت خودرو ها در ایران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مسایل رگولاتوری و فنی استاندارد IEEE 802.11P در زمینه بکارگیری سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و ارتقاء ایمنی حرکت خودرو ها در ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مسایل رگولاتوری و فنی استاندارد IEEE 802.11P در زمینه بکارگیری سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و ارتقاء ایمنی حرکت خودرو ها در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مسایل رگولاتوری و فنی استاندارد IEEE 802.11P در زمینه بکارگیری سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و ارتقاء ایمنی حرکت خودرو ها در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مسایل رگولاتوری و فنی استاندارد IEEE 802.11P در زمینه بکارگیری سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی و ارتقاء ایمنی حرکت خودرو ها در ایران :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

استاندارد IEEE 802.11p/1609.4 بر پایه یک سیستم چندکانالی متشکل از چند کانال سرویس SCH و یک کانال کنترل CCH بنانهاده شده است. این سامانه از چهار حالت کاربردی اصلی پشتیبانی حمایت می کند که عبارتند از: آماده سازی تجهیزات مورد تایید،محدودسازی گواهی ها، گزارشدهی رفتارهای سوء و لغو گواهی ها. نسبت سود به هزینه در سیستم های حمل ونقل هوشمند ۹ به۱ می باشدکه این مزیت این سیستم ها منجر به سرمایه گذاری های گسترده ای در این صنعت شده است، بنابراین نیاز مبرمی به تحقیقات درزمینه هایی مانند موقعیت یابی خودروها که از بخش های اصلی کاربرد های ITS است احساس می شود. اگر چه سیستم های موقعیت یابیماهواره ای جهانی GNSS می تواند برای مدیریت و موقعیت یابی ناوگان حمل ونقل بکارگرفته شوند ولی دقت و صحت این روش به اندازهای نمی باشد که بتوان برای کاربردهای اجتناب از تصادف و تغییر لاین بکارگرفته شود. محدودیت در دسترس بودن GNSS در مناطق کمارتفاع شهری چالش دیگری برای موقعیت یابی با استفاده از این سیستم میباشد. ارتباطات اختصاصی بردکوتاه DSRC استانداردی برایارتباطات خودرویی می باشد که برای تحقق اهداف روش موقعیت یابی نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند. برای آنکه محدوده پوششکاملی داشته باشیم با بکارگیری ۲ GPS به نام های اصلی و فرعی به ۴۷ % دقت و صحت در موقعیت یابی دست می یابیم و زمانی که تعدادماهواره های دسترس و یا در معرض دید کم هستند متد CP برای موقعیت یابی سه بعدی از ۸ سیستم GPS ماهواره ای استفاده می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.