نظرکاوی کاربران آنلاین بر ویژگیهای متمایز محصولات و خدمات با استفادهاز راهکارهای داده کاوی و برچسب گذاری واژگان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نظرکاوی کاربران آنلاین بر ویژگیهای متمایز محصولات و خدمات با استفادهاز راهکارهای داده کاوی و برچسب گذاری واژگان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نظرکاوی کاربران آنلاین بر ویژگیهای متمایز محصولات و خدمات با استفادهاز راهکارهای داده کاوی و برچسب گذاری واژگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نظرکاوی کاربران آنلاین بر ویژگیهای متمایز محصولات و خدمات با استفادهاز راهکارهای داده کاوی و برچسب گذاری واژگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نظرکاوی کاربران آنلاین بر ویژگیهای متمایز محصولات و خدمات با استفادهاز راهکارهای داده کاوی و برچسب گذاری واژگان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه تحلیل نظرات ارایه شده توسط کاربران در شبکههای اجتماعی و سایتها، به یک امر مهم بدل شده است. در سالهای اخیر، تشخیص احساسات و تحلیل رفتار انسان توجه پژوهشگران در علوم کامپیوتر، پردازش زبان طبیعی و تحلیل احساسات را به خود جلب کرده است. طیف گستردهای از مطالعات و روشها، جهت مشخص نمودن احساسات بابکارگیری رویکرد یادگیری ماشین توسعه یافته است که متکی بر آموزش الگوریتمهای یادگیری ماشین به منظور تشخیص احساسات است. در این پژوهش، با استخراج نظرات کاربران و ویژگیهای متمایز چند محصولات سایت آمازون، مجموعه دادهی اولیه تشکیل و سپس با تحلیل پاراگرافها و تفکیک آنها به جملات، عینی یا ذهنی بودن جملات بررسی شد. جملات عینی کنار گذاشته شده و صفات و افعال از جملات ذهنی با وزن قابل ملاحظه در استدلال احساس با استفاده از نرمافزارStanford POS tagger مشخص گردید. همچنین اسامی پرتکرار جملات ذهنی نیز جهت یافتن ویژگیهای مهم محصولات بررسی شد. به صورت موازی، آیکنهای تصویری بکار رفته در نظرات نیز تفکیک و عناوین مربوط به تصاویر مشخص گردید سپس با استفاده از SentiWordNet میزان درصد قطبیت صفات و افعال برای ویژگیهای محصولات و نظرات کلی کاربران با تفکیک محصول و ویژگی مشخص گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.