مقایسه ی میان دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی در امر فلسفه ی یادگیری و آموزش


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه ی میان دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی در امر فلسفه ی یادگیری و آموزش دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه ی میان دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی در امر فلسفه ی یادگیری و آموزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی میان دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی در امر فلسفه ی یادگیری و آموزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه ی میان دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی در امر فلسفه ی یادگیری و آموزش :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

مسیله ی تعلیم و تربیت از دیرباز مورد توجه اهل تعلیم و تربیت و متفکران قرار گرفته شده است. این افراد بر اساس مکتب های که از آن ها پیروی می کنند، دارای نظراتی هستند که در برخی جهات در پیشبرد اهداف آموزش و یادگیری کمک کننده هستند. از میان این مکتب ها می توان به مکتب های ساختارگرایی، رفتارگرای، شناختی، انسان گرایی و … اشاره کرد. در این مقاله، محققان به مقایسه ی دو مکتب (ساختارگرایی و رفتارگرایی) درزمینه ی تعلیم و تربیت پرداختند. این مقاله از نوع مروری بوده است و برای انجام آن از کتاب ها و مقالات مختلفی که معتبر هستند استفاده شده است. محققین ابتدا به ارایه ی تعارفی از تعلیم و تربیت پرداختند و سپس نظر و دیدگاه دو مکتب ساختارگرایی و رفتارگرایی را در زمینه ی یادگیری و آموزش مقایسه کردند و در آخر با دادن جدولی به عنوان نتیجه گیری یک دید کلی در این زمینه ارایه دادند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.