خودباوری آکادمیک در دانش آموزان استثنایی دوگانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خودباوری آکادمیک در دانش آموزان استثنایی دوگانه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خودباوری آکادمیک در دانش آموزان استثنایی دوگانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خودباوری آکادمیک در دانش آموزان استثنایی دوگانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خودباوری آکادمیک در دانش آموزان استثنایی دوگانه :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

این مقاله به دنبال بررسی یک رویکرد اجتماعی-فرهنگی برای رسیدن به درکی عمیق تر از خودباوری آکادمیک توسط دانش آموزان استثنایی دوگانه است. خودباوری آکادمیک یک مقوله چندبعدی و عاملی مهم و حیاتی در شکل گیری هویت فردی و اجتماعی است. دانش آموزان استثنایی دوگانه دانش آموزانی بااستعداد بالا و توامان دارای معلولیتی هستند که بر یادگیری آنها تاثیر می گذارد. چارچوب نظری برمبنای تعاملات در نظریه منطقه رشد تقریبی (ZPD) و با استفاده از روش موردمطالعه موردی ارایه شده است. داده ها بر اساس ساخت مشارکت در تجربه، مشارکت مشروع- پیرامونی و یادگیری موقعیتی، تحلیل شده اند. بحث چگونگی کارکرد تجارب اجتماعی و آگاهی محتوای ساخت خودباوری آکادمیک را برجسته می کند و تاثیر آن در تعاملات اجتماعی افراد را تبیین می کند. یافته ها نشان می دهند که خودباوری آکادمیک از عناصر اجتماعی – فرهنگی در محیط تاثیرپذیر است که البته در ابتدا برساخت خودباوری آکادمیک تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.