نقش بازاریابی در توسعه گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش بازاریابی در توسعه گردشگری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش بازاریابی در توسعه گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی در توسعه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش بازاریابی در توسعه گردشگری :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
علیرغم توانمندیهای ایران درزمینه گردشگری ، متاسفانه تاکنون نتوانسته به جایگاه شایسته در این صنعت دستیابد . ازجمله عواملی که میتواند صنعت گردشگری کشور را توسعه و بهبود بخشد، بکارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازار یابی است. لذا این مقاله نقش بازار یابی را در توسعه صنعت گردشگر ی ایران را مورد توجه قرا ر داده و در این راستا پنج عامل ، تعد یل سیاست گذاریهای کلان کشوری توسعه ساختارهای زیربنایی توجه به جاذبههای گردشگری فعالیت های تبلیغاتی و تنظیم راهبردها بر اساس توزیع جاذبه ها که به نظر میرسد با توسعه صنعتگردشگری مرتبط باشند به عنوان ابعاد موضوع مطرح شد. هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی، تحلیلی، پس از آن به جمع آوری اطلاعات و شناسایی جنبههای مختلف موضوع از قیطر مصاحبه با کارشناسان، مدیران و صاحب نظران حوزه گردشگری ، و مطالعات کتابخانهیا پرداخته شده است. با بازنگری در قوانین مربوط به گردشگری و اتخاذ سیاستهای مناسب از سوی دولت به منظور حمایت بیشتر از بخشهای مرتبط با گردشگری در امر فعالیتهای بازار یابی میتوان نیازهای گردشگران را شناسایی و بازارهای هدف را تعیین و از منافع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی این صنعت به طور عام در سطح کشور و به طور خاص سود .برد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.