سنجش رضایت کارکنان از خدمات واحد برنامه ریزی و انفورماتیک بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی: شرکت توسعه ۱ مپنا)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سنجش رضایت کارکنان از خدمات واحد برنامه ریزی و انفورماتیک بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی: شرکت توسعه ۱ مپنا) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سنجش رضایت کارکنان از خدمات واحد برنامه ریزی و انفورماتیک بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی: شرکت توسعه ۱ مپنا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش رضایت کارکنان از خدمات واحد برنامه ریزی و انفورماتیک بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی: شرکت توسعه ۱ مپنا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سنجش رضایت کارکنان از خدمات واحد برنامه ریزی و انفورماتیک بر اساس مدل SERVQUAL (مطالعه موردی: شرکت توسعه ۱ مپنا) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
در عصر دانش و اطلاعات با توجه به توسعه و رواج استفاده سازمان ها از فناوری اطلاعات، لزوم وجود واحد ICT به منظور ارایه خدمات به کارکنان سازمان و مشتریان ضروری است. از سویی دیگر نظر به اهمیت نقش کارکنان در سازمان و میزان ارتباطات درون سازمانی آنها از دریافت خدمات مناسب از سازمانشان، تحقیق حاضر به منظور بررسی میزان رضایت کارکنان از این فناوری در شرکت توسعه ۱ مپنا شرکت پروژه محور در حوزه برق و انرژی های تجدید پذیر و همچنین شناسایی شکاف میان وضع موجود و سطح مورد انتظار صورت پذیرفت. روش بکار گرفته شده در این پژوهش، پرسشنامه برگرفته شده از مدل سروکوال می باشد. نتایج این پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بررسی ها نشان داد که میان وضع موجود و انتظارات کارکنان تفاوت معنا داری وجود دارد و میزان رضایت کارکنان این شرکت از خدمات واحد ICT به ترتیب اهمیت در ابعاد اطمینان خاطر ، قابل اعتماد بودن، همدلی، عوامل محسوس و پاسخگویی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.