بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار )


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار ) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک های ملی و ملت ( مطالعه موردی: بانک های ملی و ملت شهرستان رودبار ) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش در بازار را دارند به عنوان یک چالش استراتژیک مطرح بوده و هزینه های بسیاری را نیز برای درک و شناخت مفهوم و دستیابی به راهکارهای کاربردی برای تقویت آن صرف می نماید. بر این اساس با توجه به اهمیت موضوع وفاداری مشتری، این تحقیق با هدف بررسی و مقایسه تاثیر تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتری در دو بانک ملی و ملت انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را مشتریان دو بانک ملی و ملت در شهرستان رودبار تشکیل می دهند. برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شد. با توجه به وضعیت جامعه، حجم نمونه ۳۸۴ نفر تعیین می شود. برای نمونه گیری تعداد ۴۲۰ پرسشنامه در دو بانک ملی و ملت در سطح شهرستان رودبار توزیع شد و در نهایت کار تحلیل آماری بر روی تعداد ۳۶۸ پرسشنامه دریافت شده انجام شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات در این مطالعه با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری انجام می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد در هر دو بانک ملی و ملت، تصویر برند بر رضایت و وفاداری مشتریان تاثیرگذار است. همچنین رضایت مشتری بر وفاداری مشتری تاثیر دارد. مقایسه دو بانک ملی و ملت نیز نشان داد در رابطه میان تصویر برند و رضایت مشتری و همچنین رابطه میان تصویر برند و وفاداری مشتری، بانک ملی دارای وضعیت بهتری نسبت به بانک ملت می باشد. اما در رابطه میان رضایت و وفاداری مشتری، بانک ملت دارای وضعیت بهتری نسبت به بانک ملت می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.