بررسی میزان تاثیرمدگرایی برجهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی ( مطالعه موردی مرکز خرید پالادیوم تهران )


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیرمدگرایی برجهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی ( مطالعه موردی مرکز خرید پالادیوم تهران ) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیرمدگرایی برجهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی ( مطالعه موردی مرکز خرید پالادیوم تهران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیرمدگرایی برجهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی ( مطالعه موردی مرکز خرید پالادیوم تهران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیرمدگرایی برجهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی ( مطالعه موردی مرکز خرید پالادیوم تهران ) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی میزان تاثیرمدگرایی بر جهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی می پردازد. سوال اساسی پژوهش این موضوع است که مدگرایی تا چه میزان بر جهت گیری کلی مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی تاثیرگذار است پس از بیان موضوع به مدل پژوهش که همانا رابطه بین اجزا تشکیل دهنده نگرش و شیوه های بروز آن اشاره گردیده همچنین هدف از پژوهش حاضر شناسایی نگرش مصرف کنندگان داخلی نسبت به کالاهای وارداتی با رویکرد مدگرایی است. روش جمع آوری داده ها، روش میدانی و از طریق پرسش نامه و روش کتابخانه ای بوده است. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان مرکز خرید تجاری پالادیوم در شمال شهر تهران است و روش نمونه گیری به صورت تصادفی در داخل هر یک از فروشگاه ها بوده است. اعتبار متغیرها از طریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است( ۸۵% ). این پزوهش ازنوع توصیفی – پیمایشی و از روش آزمون نسبت دو جمله ای و تی یک نمونه ای جهت بررسی سوالات تحقیق و برای بررسی فرضیات تحقیق هم از ضریب همبستگی اسپرمن استفاده شده است. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها حاکی از این است که مدگرایی، احساسات، باورها و تمایل به پاسخ مرتبط با ویژگی کلی کالاهای وارداتی تاثیر قابل توجهی در جهت گیری مصرف کنندگان نسبت به کالاهای وارداتی دارد و نتایج پژوهش حاکی از وجود رابطه مثبت میان اجزاء تشکیل دهنده نگرش و شیوه های بروز آن می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.